Home / İDMAN  / Tez bir zamanda əzələ çəkinizi artırın: Olimpiya çempionunun məsləhətləri

Tez bir zamanda əzələ çəkinizi artırın: Olimpiya çempionunun məsləhətləri

Olimpiya çempionları tez bir zamanda 6 kq əzələ çəki artırmağın yollarını bilirlər. Bunun üçün onlar aşağıdakı məşqləri yerinə yetirirlər. Olimpiya ağır atletikası - ən güclülərin idmanıdır. Olimpiya çempionu Hüseyn Rezazadə Olimpiya çempionu olmaq uğrunda kömək olan

hossein rezazadeh

Olimpiya çempionları tez bir zamanda 6 kq əzələ çəki artırmağın yollarını bilirlər. Bunun üçün onlar aşağıdakı məşqləri yerinə yetirirlər.

Olimpiya ağır atletikası – ən güclülərin idmanıdır. Olimpiya çempionu Hüseyn Rezazadə Olimpiya çempionu olmaq uğrunda kömək olan məşqlərlə bölüşüb. Bu məşqlər sahəsində tez bir zamanda 6 kq əzələ çəkinizi artıra biləcəksiniz.

№1

1-4-cü məşqlər üçün: yanaşmalar – 5, təkrarlar – 5, fasilə – 20 saniyədən artıq olmayaraq.
mesq1

№2

Bu məşqlər bitsepsləri, ayaq əzələlərini və yan əzələlərini məşq elətdirir.
mesq2

№3

Hündürlüyə tullanmalar diz vətərlərini bərkidir. Ayaq əzələlərini bərkidir və tez bir zamanda əzələ yığmağa kömək olur.
mesq3

№4

Bu məşqlər universaldır – eyni zamanda diz vətərlərini və çiyin əzələlərini məşq elətdirir.
mesq4

№5

Növbəti 5-8 məşqlər eyni prinsip ilə: yanaşma və təkrarlama – 5, ara fasilələr 20 saniyədən artıq olmamalıdır.
mesq5

№6

5 yanaşma və 5 təkrarlama yerinə 60 saniyədə maksimal tullanmaları yerinə yetir. Bu yaxşı kardioməşqdir, Rezazadə deyir ki, bu məşq bədəni yarışmalara hazırlayır.
mesq6

№7

Növbəti hərəkətlər – çiyin əzələlərini necə məşq elətdirmək olar sualına birbaşa cavabdır.
mesq7

№8

Ştanqanı necə qaldırmaq, 6 kq quru əzələ yığmaq və relyefli yaraşıqlıya çevrilmək? Növbəti şəkildə.
mesq8

№9

Bel əzələlərinin məşqinə qayıdırıq. Burada norma 5 yanaşma 5 təkrarlama ilə.
mesq9

№10

Gücü və dözümlülüyü məşq elətdirmək asandır. Əsas odur ki, düzgün çəkini seçəsiniz.
mesq10

info@idol.az

Qiymətləndir
İlk şərh yazan siz olun

Şərh yazın