Home / İDMAN  / Trapeslərin doğru məşqi

Trapeslərin doğru məşqi

Bitsepslər, trisepslər, sinə əzələləri və kvadrisepslər artıq məşq olunub? Trapeslərin məşqi üçün tam zamanıdır. Trapeslər sizi daha çox idmançı kimi göstərəcək. Ştanqa ilə şraqlar Ayaqlar çiyin səviyyəsində, ştanqa əlinizdə, sinə irəlidə. Düz əllərdə ştanqanı saxlayaraq, çiyinlərinizi qulaqlarınıza

tom hardy
Bitsepslər, trisepslər, sinə əzələləri və kvadrisepslər artıq məşq olunub? Trapeslərin məşqi üçün tam zamanıdır. Trapeslər sizi daha çox idmançı kimi göstərəcək.

Ştanqa ilə şraqlar

Ayaqlar çiyin səviyyəsində, ştanqa əlinizdə, sinə irəlidə. Düz əllərdə ştanqanı saxlayaraq, çiyinlərinizi qulaqlarınıza doğru qaldırın. Pik nöqtəsində bir neçə saniyə dayanın. Norma olaraq 4 yanaşma 10 təkrarlama qəbul olunur.

trapes məşqi_1

Qantellər ilə şraqlar

Əgər qollarınızı dirsəklərinizdə qırmayacaqsanız isə, qantellərlə daha tez trapesi inkişaf edə bilərsiniz. Unutmayın ki, qantelləri maksmum olaraq trapeslərin köməyi ilə qaldırmalısınız.

trapes məşqi_2

Ştanqanın çənəyə qaldırılması

Vacibdir: nə qədər dar tutsanız, bir o qədər trapeslərə güc düşəcək. Dirsəklər ştanqanı qaldıran zaman yuxar getməlidirlər. Bu arada belinizi düz saxlamalısınız. Ştanqanı maksimal olaraq yuxarı qaldırmalısınız.

trapes məşqi_3

info@idol.az

Qiymətləndir
İlk şərh yazan siz olun

Şərh yazın