Home / İDMAN  / Ştanqa ilə məşq: dəmiri sonadək sıxın

Ştanqa ilə məşq: dəmiri sonadək sıxın

Ştanqa ilə əzələ yığmaq realdır. Bunun üçün xüsusi məşq sistemi var. Bu məşq sistemini sizlərə təqdim edirik. Relyef bədən - xəyal deyil. Əsas odur ki, məşqi düzyerinə yetirəsiniz. №1 Delta və çiyin əzələlərini məşq edir. Enli olmaq istəyənlər

ştanqa ilə məşq proqramı
Ştanqa ilə əzələ yığmaq realdır. Bunun üçün xüsusi məşq sistemi var. Bu məşq sistemini sizlərə təqdim edirik.

Relyef bədən – xəyal deyil. Əsas odur ki, məşqi düzyerinə yetirəsiniz.

№1

Delta və çiyin əzələlərini məşq edir. Enli olmaq istəyənlər üçün əla məşqdir.

ştanqa məşqi_1

№2

Dirsəyi qatlayan əzələləri məşq edir. Bu məşq dözümlülüyü artıracaq, əzələləri bərkidəcək.

ştanqa məşqi_2

№3

Kürək əzələlərini bərkidir. Unutmayın ki, bel sütunu daim düz qalmalıdır.

ştanqa məşqi_3

№4

Ştanqanın bitsepsə qaldırılması. Belə siz həmçinin çiyinaltı əzələləri də işlədirsiniz. Belinizi arxaya aparmamağa çalışın.

ştanqa məşqi_4

№5

Bu məşq çiyinlərinizi tez bir zamanda formaya salacaq.

ştanqa məşqi_5

№6

Uzanaraq fransız jimi. Trisepslərə relyef verən əsas məşq.

ştanqa məşqi_6

№7

Ayaqları unutmuruq, ştanqa ilə çömbəlmə.

ştanqa məşqi_7

№8

Yerdən qaldırma (становая тяга) diz oynaqlarını, çiyinaltı əzələləri, kürək əzələlərini və bədəni bərkidir.

ştanqa məşqi_8

№9

Kürəyin yuxarısını məşq etdirmək üçün aşağıdakı şəkildəki kimi məşqi yerinə yetirin.

ştanqa məşqi_9

№10

Bu məşq beyin qabığına qan axınını yaxşılaşdırır.

ştanqa məşqi_10

info@idol.az

Qiymətləndir
İlk şərh yazan siz olun

Şərh yazın