Home / İDMAN  / Ən effektiv məşq hərəkətləri

Ən effektiv məşq hərəkətləri

1987-ci ildən buraxılan Mens Fitness jurnalı kişilər üçün ən effektiv məşq hərəkətlərini müəyyənləşdirib. İDOL.AZ olaraq bu hərəkətləri sizlərə təqdim edirik. Yerdən dartma Şübhəsiz ki, bütün məşqlərin kralı məhz yerdən dartmadır. Bu hərəkət zamanı bütün bədəninizin əsas əzələləri

best gym

1987-ci ildən buraxılan Mens Fitness jurnalı kişilər üçün ən effektiv məşq hərəkətlərini müəyyənləşdirib. İDOL.AZ olaraq bu hərəkətləri sizlərə təqdim edirik.

Yerdən dartma

Şübhəsiz ki, bütün məşqlərin kralı məhz yerdən dartmadır. Bu hərəkət zamanı bütün bədəninizin əsas əzələləri hərəkət edir. Orqanizm küllü miqdarda testosteron ifraz edir ki, bu da əzələlərin inkişafında əsas hormondur. Əksər idmançıların məşq planlarında daim yer alan yerdən qaldırma hərəkəti, kişilər üçün əsas məşq hərəkətlərindən biri hesab olunur.

effektiv məşq_1

Ştanqa ilə çömbəlmə

Yerdən dartma hərəkətində olduğu kimi, çömbəlmə zamanı da bir çox əzələ qrupu hərəkət edir. Bu məşq hərəkəti ayaq əzələlərinin inkişafı proqramında kişilər üçün vacib hesab olunur. Bu məşq sizin qaçış sürətinizi və hündürlüyə tullanma göstəricinizi yaxşılaşdırmağa kömək edir.

effektiv məşq_2

Uzanaraq jim

Kişilər arasında ən çox yayılmış məşq hərəkətidir. Fiziki gücü artırır, sinə əzələlərinin düzgün inkişafına xidmət edir. Həmçinin çiyin və triseps əzələlərini işlədir. Testosteron ifrazatını stimullaşdırır.

effektiv məşq_3

Rumın dartması

Belin aşağı hissəsi və yan əzələlərinin inkişafında kişilər üçün əvəzolunmaz məşq hərəkətidir. Bu məşq hərəkəti həmçinin bel ağrılarına qarşı müsbət təsir göstərir.

effektiv məşq_4

Çəki daşları ilə açılmalar

Bu hərəkəti düzgün yerinə yetirdiyiniz zaman ani gücünüzü artırır, yan və çiyin əzələlərinizi işlədirsiniz və üstəlik kardio-yükü də alırsınız.

effektiv məşq_5

TRX’də jim

Müasir məşqçilər TRX kəmərlərində jimin olduqca effektiv olduğunu qeyd edir. Qolların stabil qalmaması əzələlərin intensivliyini arıtrır və nəticədə gücünüzün qısa bir zamanda artmasına şərait yaradılır. Bu məşq hərəkəti çiyin sağlamlığına müsbət təsir edir.

effektiv məşq_6

Dartınma

Uşaqlıqdan hər kəsin bildiyi bir məşq hərəkəti. Bədəninizin yuxarı hissəsinə olan effektivliyi şübhə altına salına bilməz.

effektiv məşq_7

Tibbi top ilə atışlar

Pres məşqlərinin ən qeyri adisi və olduqca effektivi hesab olunur. Tibbi top ilə məşq bədəninizin mərkəzini işlədir, bu zaman pres əzələləri işə düşür, üstəlik kardio etmiş olursunuz.

effektiv məşq_8

İsveç topunda məşq

Bu hərəkət də az yayılmasına baxmayaraq, olduqca effektiv hesab olunur. Əgər pres çıxartmaq istəyirsiniz isə bu hərəkəti məşq planınıza mütləq əlavə etməlisiniz. Bu hərəkət zamanı presləriniz olduqca yüksək gərginliyə məruz qalırlar ki, əks halda pres “çıxartmanız” mümkün deyil.

effektiv məşq_9

“Fermer gəzintisi”

Güc göstəricilərinizin artırılması üçün bu hərəkəti məşq planına əlavə edə bilərsiniz. Məşqin sonunda 30-35 kq qantellərlə zalda 30 saniyə gəzsəniz, məşq çəkilərinizi tez bir zamanda artıra biləcəksiniz.

effektiv məşq_10

Ayaq üstə ştanqa ilə jim

Bu məşq hərəkəti çiyin və sinə əzlələri ilə bərabər, pres əzələlərinizi də işlədir, testosteron ifrazatını stimullaşdırır.

effektiv məşq_11

Vacibdir: əgər hansısa məşq hərəkətinin yerinə yetirilmə texnikası sizə məlum deyilsə, mütləq mütəxəssislərdən məsləhət almalısınız. Bu sizlərə zədələrdə qaçmağa və nəticələrinizi tez bir zamanda yüksəltməyə kömək edəcək.

info@idol.az

Qiymətləndir
İlk şərh yazan siz olun

Şərh yazın