Home / QİDA  / Hər yerdə tapa biləcəyiniz məhsullardan ideal rasion

Hər yerdə tapa biləcəyiniz məhsullardan ideal rasion

Tez bir zamanda arıqlamaq lazımdır? Əzələ kütləsini yığmaq lazımdır? Düzgün qidalanmaq istəyirsiniz? Bütün cavablar bu məqalədə. Səhər yeməyi * Bir neçə suda bişmiş yumurta. * Yulaf sıyığı. * Süd + sıyıq + təbii şirə. İkinci səhər yeməyi * Kəsmik + süd

gündəlik rasion

Tez bir zamanda arıqlamaq lazımdır? Əzələ kütləsini yığmaq lazımdır? Düzgün qidalanmaq istəyirsiniz? Bütün cavablar bu məqalədə.

Səhər yeməyi

* Bir neçə suda bişmiş yumurta.
* Yulaf sıyığı.
* Süd + sıyıq + təbii şirə.

İkinci səhər yeməyi

* Kəsmik + süd və yoqurt + meyvə.
* Ya da zülal-karbohidratlı kokteyl.

Nahar

* Qarnir (kartof, makaron, düyü) ilə ət və ya toyuq.
* Bitki yağı ilə tərəvəz salatı.
* Təbii şirə.

Məşqdən 1,5-2 saat əvvəl

* Düyü sıyığı (üzüm və ya qayısı qurusu ilə).
* Bir neçə soyutma yumurta.

Məşqdə

* Bal və limonlu su.

Məşqdən sonra

Şirin kəsmik və ya geyner. Həmçinin uşaq qidalarından da istifadə edə bilərsiniz (smes).

Şam yeməyi

* Qarnir ilə balıq və ya toyuq.
* Bitki yağı ilə tərəvəz salatı.
* Təbii şirə.

Gecə

* 0,5-1 litr kefir, imkan daxilində bir diş sarımsaq.

Məhsulların dəqiq sayını normaya uyğun təyin edin: 1 kq çəkinizə 2,5-3 qr zülal və 5-6 qr karbohidratdan az olmamaqla. Çəkinin artımı ilə əlaqədar mütəmadi kalori miqdarını artırın. Daha çox qida məşqdə daha çox güc deməkdir. Protein kokteyli isə aclığı hiss etdiyiniz an sizə kömək ola bilər.

info@idol.az

Qiymətləndir
İlk şərh yazan siz olun

Şərh yazın