Home / 2018

Kaloriylərdən, onları qəbul etdiyiniz kimi tez bir zamanda azad olmağı öyrənmək istəyirsiniz? Aşağıdakı 5 hərəkət sizə bu yolda kömək edəcək. 1. Qaya dırmanma 10 dəqiqəyə 118 kaloriy zarafat deyil. 2. Velosiped Vəya velotrenajor, vacib deyil. Vacib olan məşgin intervallı olmasıdır: 30 saniyə sürətli, 60 saniyə orta sürətdə.

Ardını oxu

Azərbaycanda bir o qədər populyar olmasa da, ABŞda axşamlar əhalinin 40% buranı ziyarət edir. Sandvine amerikan şirketinin verilərinə əsasən Neftlix dünya internet trafikinin 15%-ni istifadə edir. Sandvine bunun üçün dünyanın 150-dən çox provayderindən məlumat toplayıb ki, bunların ümumi istifadəçi sayısı 2,1 milyarda bərabərdir. Video trafikin yarısından çoxunu tutur

Ardını oxu

Bir zamanlar Pol Sperrinin yaxta göyərtəsində sürüşməyən altlı ayaqqabı icad etməsi, bugün kişi qarderobunun ayrılmaz bir elementinə çevrilib. Lakin topsayderləri kişilər yalnız müəyyən kombinlərdə geyinə bilərlər. Bunun üçün ilk öncə topsayderlərin nədən hazırlandığını və hansı hissələrdən ibarət olduqlarını bilmək lazımdır. Klassik topsayderlər təbii dəridən və düm

Ardını oxu

Əgər siqareti ata bilmirsiniz isə, bu bəzən sizin xarakterinizin zəifliyinə işarət etməyə bilər. Çox güman ki, buna səbəb genlərinizdir. Siqaretə olan güclü meyillik genetik xüsusiyətlərlə də açıqlana bilər. ABŞ, Dük Universitetinin alimləri belə qərara gəliblər. İlkin olaraq Yeni Zenlandiyanın 38 yaş üstü mindən artıq vətəndaşı muayinə olunmuşdur.

Ardını oxu

Uğurlu insan olmaqdan əvvəl, uğurlu vərdişləri əldə etməlisiniz. Doqquz vərdişi sizə biz təqdim edirik. Bu məqalədə sizləri uğura aparan vərdişləri biləcəksiniz. №1. Sübh tezdən oyanmaq Uğurlu insanlar, adətən, sübhdən oyanırlar. Bu çox önəmlidir, səhərin sirrini və insan həyatına təsiri və onun mənasını anlamaq mütləqdir. Bunu dərk edənlər,

Ardını oxu

Bəzən, gözlənilməyən burxulmalar və çıxmalar idmandan həftələrlə uzaqlaşmağa səbəb ola bilir. Bəs, məşqləri kəsməsək? Məşq prinsiplərinin əsaslarından biri: "Zədə ilə məşq etmək olmaz!". Lakin elə olur ki, məşqdən uzaqlaşmaq istənilmir. Zədəni qoruyaraq, məşq etmək olarmı? Bunu necə etmək olar? Məşqlərinizi modernləşdirin Eyni əzələ qrupunu fərqli yollarla işləmək olar.

Ardını oxu

I qan qrupu olan kişilər Qadınların başını qatmaqda və ilk baxışdan cəzb etməkdə mahirdilər. Onların xoşuna gəlir ki, qadını həsrətdə qoysunlar və ”bişmiş məsələni” uzatsınlar. Amma öz ovlarını ələ keçirəndən sonra qadınlar peşman olmayacaq, çünki o, çox yaxşı kişidi. II qan qrupu olan kişilər Çəkingən, utancaqdırlar. Sevgi və

Ardını oxu

Ən böyük səbəb probiotiklərin olması, onların sizin orqanizminizi gücləndirməsidir. Alimlər əmindirlər ki, yoqurtun tərkibindəki probiotiklər immunitetinizi möhkəmləndirir, bağırsaqlarınızı profilaktika edir. Səbəbi isə aşağıda. B. lactis (bifidobakteriyalar) Bu bakteriyalar soyuqdəymə ilə mübarizə aparırlar. Ekspertlər əmindirlər ki, ardıcıl 8 həftə yoqurtun yeyilməsi nəticəsində soyuqdəymə simptomları azalmış olur. Bifidobakteriyalar histamin maddəsinin

Ardını oxu

Bahalı kətan geyimini alıb, sonra onu ütü ilə yandırmaq, sizə heç də xoş gəlməyəcək. Lakin siz onu ütü vurmadan nəmləndirməyi bilsəz, belə pis təsadüflər ilə üzləşmərsiniz. 1. İsti havaların parçası Bu parça isti havalarda bədənin qızmasına icazə vermir, sərin saxlayır. Üstəlik keyfiyyətli kətan parça nəmi tez özünə

Ardını oxu

Artıq yaz başlayıb və yaya az qalıb? Siz daha düzgün və əzələli bədən quruluşuna sahib olmaq istəyirsiniz? O zaman, məşqə başlamadan öncə bizim məsləhətlərə göz gəzdirin. 1. Məşq məqsədinizi dəqiqləşdirin Əsasən insanlar məşq zallarına üz tuturlar: *bir başqa idman növündə göstəricilərini artırmaq üçün; *gündəlik həyatda güclü və dözümlü olmaq

Ardını oxu