100 il yaşadan idman

13/12/2016
960 Baxış

novak djokovic

Sidney Universitetinin 1994-2006-cı illərdə apardığı geniş miqyaslı araşdırmada +/- 52 yaşlı 80 min insan iştirak edib.

Məlum olub ki, ən xeyirli idman növləri aşağıdakılardır:

* tennis;
* üzgüçülük;
* aerobika.

Bu idman növləri ürək-damar sistemini möhkəmləndirirlər.

Birinci yer

Məlum olub ki, ürək və ürək-damar sistemi üçün ən xeyirli idman növü tennisdir. Bu idman növü ürək-damar sistemi pozuntularının yaranma riskini 56% azaldır.

İkinci yer

Tennisin ardınca üzgüçülük gəlir. Beləki, üzgüçülük ilə məşğul olan insanlarda ürək-damar sistemi problemləri riski 41% azalır. Həmçinin arıqlamaq istəyib lakin bunu edə bilməyənlər də üzgüçülüyə üz tuta bilərlər.

Üçüncü yer

Sonuncu yer aerobikanındır. Aerobika ilə məşğul olanlarda ürək-damar sistemi pozuntuları riski 36% azalır. Bəli, bəzi bodibilderlər belə arada kardio üçün aerobikanı məsləhət bilirlər.